| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Hyrje në edukim special dhe rehabiltim | 6 | OB |
| Fiziologjia me anatomi funksionale | 4 | OB |
| Neuropsikologji | 4 | OB |
| Pedagogji | 4 | OB |
| Psikologji e përgjitshme | 4 | OB |
| Filozofi | 4 | ZGJ |
| Logjkë | 4 | ZGJ |
| Gjuhë shqipe | 4 | ZGJ |
| Kulturë fizike I | 4 | ZGJ |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Praktika inkluzive | 5 | OB |
| Surdologji | 5 | OB |
| Hyrje në edukimin e fëmijëve me dëmtime në të parë | 5 | OB |
| Psikologji zhvillimore | 5 | OB |
| Antropologji | 4 | OB |
| Sociologji | 4 | ZGJ |
| Kulturë fizike II | 4 | ZGJ |
| Gjuhë angleze I | 4 | ZGJ |
| Gjuhë maqedone | 4 | ZGJ |
| Sociologji e kulturës | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Gjenetikë humane | 5 | OB |
| Hyrje në edukimin e fëmijëve me retardim mental | 5 | OB |
|
Intervenimi i hershëm, edukimi dhe rehabilitim me anë të lojës tek fëmijët me invaliditet trupor
|
5 | OB |
| Vlersimi në edukim dhe rehabilitim | 5 | OB |
| Bazat e mjeksisë të personave me invaliditet | 4 | ZGJ |
| Somatopedia | 4 | ZGJ |
| Familja dhe rehabilitimi | 4 | ZGJ |
| Estetika | 4 | ZGJ |
| Gjuhë angleze I | 2 | OP |
| E drejta e organizatave joqeveritare | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Logopedi | 5 | OB |
| Gjuha e shenjave | 5 | OB |
| Puna edukativo-arsimore në konvikte | 5 | OB |
| Metodika e punës për persona me dëmtime të rënda dhe të kombinuara | 5 | OB |
| Psikologji pedagogjike | 4 | ZGJ |
| Shëndeti mental | 4 | ZGJ |
| Gjuhë angleze II | 4 | ZGJ |
| Pedagogji parashkollore | 4 | ZGJ |
| Gjuhë angleze | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Metodika e punës së nxënësve me dëmtime të lehta intelektuale | 5 | OB |
| Metodologji | 5 | OB |
| Riedukimi i psikomotorikës | 5 | OB |
| Metodika e mësimit të të folurit tek fëmijët me dëmtim në dëgjim | 5 | OB |
| Didaktika | 4 | ZGJ |
| Menaxhimi i arsimit | 4 | ZGJ |
| Etika | 4 | ZGJ |
| Të drejtat e njeriut | 4 | ZGJ |
| Gjuhë shqipe | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Metodika e punës me fëmijë me dëmtime në të parë | 5 | OB |
| Vështirësitë në mësim | 5 | OB |
| Orientimi profesional, aftësim dhe punësim | 5 | OB |
| Terapia okupative | 5 | OB |
| Dokimologji | 4 | ZGJ |
| Didaktika andragogjike | 4 | ZGJ |
| Teknologjia asistive | 4 | ZGJ |
| Metodika e punës edukative | 4 | ZGJ |
| Komunikimi multietnik | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Metodika e punës me nxënës të shurdhër dhe gjysëm të shurdhër | 5 | OB |
| Statistika | 5 | OB |
| Psikologjia e personave me pengesa në zhvillim | 5 | OB |
| Shkrimi i Brajlit | 5 | OB |
| Hulumtimet kualitative | 4 | ZGJ |
| Sociologjia e kulturës | 4 | ZGJ |
| Komunikimi | 4 | ZGJ |
| Partneriteti me familjen | 4 | ZGJ |
| Shkenca mbi ushqimin | 2 | OP |
| LËNDA | ECTS | STATUSI |
|---|---|---|
| Spektri i autizmit | 5 | OB |
| Metodika e punës me nxënës me çrregullime motorike | 5 | OB |
| Punimi i diplomës | 10 | OB |
| Andragogjia | 4 | ZGJ |
| Puna në grupe | 4 | ZGJ |
| Psikologjia sociale | 4 | ZGJ |
| Metodika e mësimit klasor | 4 | ZGJ |
| Higjiena | 2 | OP |